Kiitoksia kommenteista, niitä on aina mukava lukea. Pingviini oli yksinäinen.
1496798.jpg
Malli: Knittitudelta
Lanka: Novita nalle, n. 10 g
Puikot: 3, 0 mm sukkikset
Muuta: Täytteenä päättelyistä jääneitä langanpätkiä

Minulla ei ollut neulatyynyä. Siksipä tämä ohje kiinnosti heti kun sen näin. Eikä tämän tekemiseen mennyt kuin hetki. Kiva, tosin tämä taitaa muistuttaa enemmän hiirtä kuin siiliä. Siilit on kyllä kivoja otuksia. Olen kotoisin vähän pohjoisempaa ja siellä ei ole juurikaan siilejä. Ouluun muutettuani olen ollut aivan haltioissani noista pienistä tuhisijoista. Etenkin viime kesänä, kun takapihalla oli sellaisia minisiilejä (varmaan sen kesän poikasia) olin aivan myyty. Mies jopa suunnitteli ostavansa niille toukkia tms. ja ruokkivansa niitä.

Mulla taitaa hirttää kiinni tämä pehmojen värkkäys. Olen jo tälle surffaus kierrokselle käynyt useamman kerran katsomassa sheldonin ohjetta. Olisi juuri sopivasti kahta vihreää 7 veikan jämää odottamassa. Olen niitä jemmaillut juuri kilpparin tekoa varten. Saas kattoo nyt. Tällä hetkellä tuhoan jämiä ja yhdet pikku sukat valmistuivat jo eilen, nyt puikolla on lapaset.

Niin ja se tärkein. Sain eilen pyörän. Olo on kuin sillä perhekerhossa olevalla pikkutytöllä, joka eilen esitteli kaikille halukkaille kenkiään: " mulla on uudet kengät, ne on vaaleanpunaiset". Haluttais mennä esittelemään pyörää: "mulla on uus pyörä ja se on valkoinen". Vielä ei ostettu lastenistuinta. Ajattelin ensin vähän ajella tuolla ennen kuin uskallan ottaa pojan kyytiin. Mutta on se hieno. Ja kaiken lisäksi sillä on mukava ja kevyt ajaakin, mikä on tietenkin toisarvoinen asia siihen verrattuna, että se on valkoinen ja siinä on kukkia:)

Hyvää viikonloppua kaikille! Katselin juuri kalenteria, enkä voi uskoa että ensi viikolla on jo vappu.