Flunssa alkaa osoittaa  kukistumisen merkkejä. Vielä aamulla ja illalla on havaittavissa ärsyttävää tukkoisuutta.

Ei mulla mitään asiaa oikeastaan ole. Yosemitea olen tikuttanut menemään. Kaulus on vaiheessa ja vielä pitäisi tehdä hihatkin. Toiveissa olisi saada paita valmiiksi tämän viikon aikana. Tosin nuo hienot ilmat vähän pilaavat neulonta aikaa. Piti muuten käydä ostamassa 3,5 mm isommat pyöröt, kun nelosilla alkoi meno näyttämään pitsineuleelta. Maltan tuskin odottaa tämän valmistumista. Ekalla koetuksella vaikutti jopa hieman isolta, mutta kaipa kaulus ja hihat jämäköittävät tuota päälle. Joka tapauksessa liian iso on aina parempi kuin pieni. Pitäisi saada aikaiseksi lähteä nappikauppaan. Pojan villatakistakin uupuvat vielä napit, vaikka eipä näillä keleillä hirveästi ole tarvetta villiksille.

Niin, eilen koin valaistumisen. Olen sydämeni pohjasta inhonnut lyhennettyjä kierroksia. En oikein käsittänyt sitä langankiertoa ja miten muka pinnasta saadaan reiätön. No eilen kun tikuttelin tuota kaulusta tajusin, että se langan kierto pitää neuloa yhteen SEURAAVAN ei sen saman silmukan kanssa, johon se langankierto on tehty. Että mä oon tyhmä. Halutti samanaikaisesti hakata päätä seinään ja riemuita oivaltamisen ilosta. No aina oppii jotain uutta. Onpahan tässä takissa ainakin reiätön kaulus.

Viime kuu meinasi mennä ilman langan ostoja. Onneksi havaduin ajoissa ja ostin paniikin omaisesti yhden nallekerän (joka tuli  käytettyä) ja yhden pätkärääkätyn nallen. Heti seuraavana päivänä kun haukuin kyseistä lankamuotoa. Kun halvalla sai, mä en opi ikinä. Jätin kuitenkin sen pahimman migreenivärin kaupanhyllyyn. Toistaiseksi. Kulutusta tuli 785 eli 485 miinukselle. Ihan hyvä.

Nyt tää menee katsomaan kovalevyltä serranoksia. Kyllä heitä on kaivattukin. Helteistä viikonjatkoa!