Minuakin muistettiin, kuulun siis briljanteihin:) Kiitoksia ja kumarruksia Limeadinelle!

Säännöt ovat nämä:

1. Voittaja voi laittaa tunnustuksen omaan blogiinsa esille.
2. Linkitä postaus siihen blogiin, mistä sait palkinnon.
3. Nimeä vähintään seitsemän muuta blogia palkinnon saajiksi.
4. Laita linkit näihin blogeihin omaan postaukseesi.
5. Jätä viesti niihin blogeihin, jotka nimesit voittajiksi.

Minä jätän nyt antamatta tätä eteenpäin. Ojennan sen kaikille teille, jotka käytte täällä lukemassa ja komentoimassa:)

Eilen kävin pelastusarmeijan kirpparilla. Olen vieläkin onnesta soikeana. Löysin Kauneimmat käsityöt kirjasarja. Ostin tosin vain sen ykkösosan, jossa on neulonta ja virkkaus. On meitin äitillä ja anopilla tietenkin ne opukset, mutta nyt mulla on ikioma. Vaivaiseen 2,5 euron hintaan. Kirjassa olevat neulemallit ovat muuten uskomattoman käyttökelpoisen näköisiä. Lasten vaatteet ovat ihastuttavia, samoin naisten jakut. Tulen varmaan jotain siitä tekemään. Olisin ottanut kuvia, mutta joku pikkusorminen kaveri oli läminyt kameran linssin ja en tiedä missä meitin säämiskä on, jotta olisin sen voinut putsata. Muistan, että olen kirjaa kotona salaillut, lähinnä niitä virkkausjuttuja. Nyt kyllä on ihan eri näkökulma kyseiseen opukseen.

Minä teen villatakkia, tai no puuvillatakkia. Tennessee näyttää yllättävän hyvältä palmikoina. Toinen asia on se, että minulla ei ole mitään aavistusta tuleeko takista mittasuhteiltaan läheskään oikean kokoista tai edes sopivaa. Hauska sitä on joka tapauksessa tikutella. Teen taka- ja etukappaleita samanaikaisesti, mutta erillään (jos ymmärrätte...).

Miehen loma alkaa tänään. Voipi siis olla, että täällä ei kuulu mitään vähään aikaan (mies ei siis kiellä bloggaamista, vaan saattaapi tulla reissua ja villis etenee hitaasti). Joten hyistä heinäkuun jatkoa kaikille!